25 fraz sprzedażowych, które oczarują Twoich klientów
Sprzedaż to sztuka, a w coraz bardziej konkurencyjnym świecie trzeba się wyróżniać na tle konkurencji. Dlatego wiedza o tym, co i kiedy powiedzieć, jest niezbędna do stworzenia raportu ze swoimi potencjalnymi klientami.
Aby sprzedawać więcej i lepiej, nie wystarczy użyć chwytliwego hasła. Aby sprzedawać więcej, musisz mieć kontrolę i wiedzę na temat swojej komunikacji, rozumieć, z kim rozmawiasz i rozumieć punkty styku oraz właściwy sposób komunikacji. Posiadanie zwrotów sprzedażowych w rękawie może być ratunkiem w momencie, kiedy klient potrzebuje małego impulsu do zakończenia zakupu. Dobrze przeprowadzona komunikacja zachwyca klienta i sprawia, że zapamiętuje on markę.
Ponadto, Twój zespół sprzedaży może często wydawać się zdemotywowany. W takim przypadku należy poznać skuteczne zwroty sprzedażowe, które pomogą osiągnąć wyniki. Aby stworzyć frazy sprzedażowe, które pozostawią wrażenie w umyśle klienta, ważne jest, aby podkreślić kilka aspektów: nazwę marki, unikalną korzyść, oczekiwany rezultat. Dzięki połączeniu tych elementów, prawdopodobnie będziesz komunikować się z klientem znacznie bardziej asertywnie, zwiększając swoje szanse na dokonanie sprzedaży.
Pamiętaj, że Twoja marka powinna utkwić w pamięci klienta. Powinien on zachować kilka słów kluczowych, które odnoszą się do Twojej firmy i które budzą w nim chęć konsumpcji (lub nawet pewność, że dostanie dobrą ofertę).
Przeczytaj również: Jak prowadzić sprzedaż bezpośrednia, aby zwiększyć wyniki
Oprócz znajomości najlepszych fraz, które pozwolą Ci sprzedawać więcej, ważne jest również pełne zrozumienie swoich odbiorców. A w ramach tego wiedzieć, jak się komunikują i jakie są ich bolączki i potrzeby. Więcej niż myślenie o frazach, aby sprzedać więcej, trzeba wiedzieć, jakie są odpowiednie frazy dla swoich odbiorców. A potem, tak, sprzedawać więcej!
25 fraz sprzedażowych: naucz się ich teraz!
Oprócz sprzedawania więcej, zawsze staraj się sprzedawać lepiej. Skrócenie cyklu sprzedaży, na przykład, pozwala na rozpoczęcie nowych perspektyw. Inną ważną wskazówką podczas myślenia o frazach, aby sprzedać więcej, jest spojrzenie na kontekst, w którym będą używane. Niektóre z nich mogą być używane w czasie promocji, kiedy konkurencja jest najbardziej zacięta.
Oto kilka pomysłów na frazy, które można dostosować do swojej firmy i zacząć sprzedawać więcej.
Wygrałeś bon na kolejne zakupy!
Zaczynamy od prezentu dla konsumenta. W tym przypadku ważne jest podkreślenie wartości i warunków wykorzystania świadczenia. Innymi słowy, nie wystarczy zaoferować zniżki w poszukiwaniu większej sprzedaży, jeśli nie masz strategii handlowej wspierającej tę praktykę.
Jeśli zdecydujesz się na kupno teraz to mogę zaoferować ci specjalne warunki płatności (lub rabat).
Używanie fraz wyzwalających pilność psychiczną również pomaga Ci sprzedawać więcej. Dzięki nim łączysz korzyść z decyzją, którą trzeba szybko podjąć, co może pomóc dać decydentowi ten dodatkowy impuls do zakupu.
Mamy już niewiele dostępnych produktów.
Innym mentalnym wyzwalaczem, który można wykorzystać, jest wyzwalacz niedoboru. Z nim również tworzysz poczucie pilności u kupującego, który nie będzie chciał przegapić oferty.
Jeśli kupisz ten pakiet, zyskasz kolejny.
Kojarzenie korzyści również pomaga w procesie podejmowania decyzji przez klienta. Jeśli więc potrzebujesz frazy, która pomoże Ci dokonać większej sprzedaży, zaproponuj klientowi coś w zamian. Na przykład, jeśli zapisze się na pakiet X, który jest najbardziej kompletny (ale też wymaga wyższej inwestycji), zyska korzyść Y. To generuje wartość dodaną i pomaga zwiększyć wartość klienta. To generuje wartość dodaną i pomaga zwiększyć częstotliwość sprzedaży.
Przeczytaj również: Czy dropshipping to dobry pomysł na własny biznes?
Kupując to dużo zaoszczędzisz.
Jednym z aspektów, który może pomóc w procesie przekonywania klienta jest pokazanie mu, co oszczędza przy swoim zakupie. Na koniec dnia każdy lubi czuć, że dokonał dobrego zakupu. Dlatego jest to alternatywny zwrot, aby zamknąć sprzedaż.
Ten produkt/usługa jest poniżej wartości rynkowej, zwłaszcza jeśli weźmiesz pod uwagę jego czynniki różnicujące i korzyści, które przynosi.
Dodaj wartość do swojej oferty i pokaż, że cena jest konkurencyjna w stosunku do tego, co jest praktykowane na rynku.
Kupując ten produkt/usługę, zapewniasz sobie korzyści, których nie oferuje żaden konkurencyjny produkt/usługa.
Ideą tego zdania jest właśnie pokazanie korzyści z biznesu, który oferujesz w porównaniu z innymi w tym samym segmencie. Kiedy tworzysz te czynniki różnicujące w stosunku do innej marki, dodajesz wartość i sprawiasz, że Twoi odbiorcy chcą kupić to, co najlepsze.
Jeśli nie jesteś zadowolony, możesz zwrócić to, co kupiłeś w tym czasie.
Zaoferuj gwarancję, która zadowoli Twoich klientów. Pamiętaj, że aby sprzedawać więcej, musisz sprawić, by konsument czuł się pewnie i był zadowolony z prowadzonego biznesu.
Daję ci gwarancję, że produkt/usługa w pełni zaspokoi Twoje oczekiwania.
Kolejna końcówka zwrotów, aby sprzedać więcej, to podanie praktycznych przykładów, jak ten produkt lub usługa spełnia potrzeby klienta i rozwiązuje jego bolączki. Zawsze pamiętaj, że konsumpcja wiąże się z potrzebą rozwiązania problemu.
To są najlepsze opcje dla Twoich potrzeb: która z nich podoba Ci się najbardziej?
Fraza pomysłowa na zamknięcie sprzedaży to aktywne włączenie klienta w decyzję, pokazanie mu, że jego zdanie się liczy i że chcesz mu pomóc w rozwiązaniu problemu. Pojawienie się bardziej zaangażowanego w rozwiązanie niż tylko sprzedaż może sprawić, że klient bardziej Ci zaufa.
Czego potrzebujesz, abyśmy doszli do porozumienia?
Często umowa może zostać utracona, ponieważ nie stawiasz potrzeb klienta na pierwszym miejscu. Tak więc, aby zamknąć więcej biznesu, udostępnij się, aby rozwiązać wszelkie problemy, które uniemożliwiają ostateczną zgodę.
Kupując ten pakiet, zaoszczędzisz tak wiele w dłuższej perspektywie.
Jeśli masz do zaoferowania dwa rozwiązania i jedno wymaga większej inwestycji, pokaż klientowi, że w dłuższej perspektywie zaoszczędzi kupując lepszy pakiet, bo otrzyma więcej korzyści.
Poznaj niektórych klientów, którzy już zakupili ten produkt/usługę.
Prawdziwy dowód zawsze pokona każdą sprzedażową „gadkę”. Dzięki niemu dostajesz perspektywę, aby zobaczyć korzyści z doświadczenia prawdziwej osoby, która używa tego samego rozwiązania.
Kupuj od uznanej marki, bo to daje Ci bezpieczeństwo.
W czasach cyfrowych zakupów i ciągłego strachu przed wpadnięciem w oszustwa, pokazanie, że jesteś częścią poważnej i wiarygodnej firmy może być tym, czego brakuje Twojemu klientowi, aby zdecydował się na zakup.
To najlepsza decyzja!
Pamiętaj: Twój klient chce czuć się zrozumiany. Pokaż więc, kiedy tylko to możliwe, że rozumiesz, jakie są ich potrzeby i jak pomożesz im w procesie ich rozwiązywania.
W razie jakichkolwiek problemów lub zapytań, nasi konsultanci będą w stanie szybko pomóc.
Pokaż, że sprzedaż wykracza poza płatność i że Twoja firma oferuje wsparcie dla klientów. To również tworzy bezpieczeństwo i jest kolejnym prostym zwrotem, który może dodać wartość do sprzedaży.
Jeśli zdecydujesz się abonament (subskrypcję), mogę zaoferować korzystny rabat.
Przyciągnięcie nowego klienta często może być trudniejsze niż myślisz. Dlatego możesz spróbować sprawić, by generowane przez nich przychody trwały dłużej, oferując korzyść w zamian za gwarancję kupowania u nich przez dłuższy czas.
Mogę zagwarantować ekskluzywną korzyść tylko dla pierwszych klientów.
To zdanie jest kolejnym przykładem wyzwalacza, który budzi w decydencie poczucie pilności, ułatwiając w ten sposób sprzedaż. Jeśli ograniczysz korzyść tylko do pierwszych nabywców, wygeneruje to potrzebę podjęcia ostatecznej decyzji w krótszym czasie.
To jest limitowana edycja naszego produktu/usługi.
Kolejnym aspektem, który może pomóc w zakupie jest efekt ekskluzywności. Spraw, aby Twój klient wiedział, że jest częścią wybranej grupy, która ma dostęp do czegoś ekskluzywnego, niepowtarzalnego.
Jestem pewien, że jest to właściwa decyzja dla Ciebie.
Wiele razy kupujący potrzebuje walidacji, musi wiedzieć, że podejmuje właściwą decyzję. Dlatego ten zwrot może bardzo pomóc w momencie sprzedaży.
Jeśli znajdziesz lepszą ofertę na ten sam produkt/usługę, zwrócimy różnicę.
W ten sposób Twoja firma jest pozycjonowana jako priorytetowa dla klienta, który szuka rozwiązania i dobrej oferty.
Oferujemy najlepszą i największą gwarancję na rynku, ponieważ mamy zaufanie do naszych usług.
Przekazanie zaufania swoim odbiorcom przybliża ich do podjęcia decyzji o zakupie. Dlatego to zdanie może stworzyć więź zaufania, której brakuje, aby klient od razu zdecydował się na zakup.
Czuję, że podjąłeś już decyzję: czy zamkniemy transakcję?
Odrobina zaufania ze strony sprzedawcy może pomóc w ostatnim momencie, przed podjęciem decyzji przez klienta. Pomóż mu zrobić kolejny krok, kiedy czujesz, że jest na to gotowy.
Jesteśmy firmą powszechnie rozpoznawalną na rynku.
Ten zwrot działa na wizerunek firmy i unieważnia wszelką niepewność, jaka może istnieć po stronie klienta, zwłaszcza w czasach zakupów cyfrowych, kiedy ryzyko oszustwa jest nieuchronne.
Kup teraz i bądź częścią firmy, która oferuje najlepsze produkty.
Ponownie dodaj wartość do swojego biznesu, twierdząc, że jesteś renomowaną firmą. Pamiętaj, że zadowolenie klientów będzie w stanie wygenerować materiał do coraz to nowych chwytów sprzedażowych, które przemawiają bezpośrednio do Twoich odbiorców.